13 januari 2013

Giveaway - Stoere opbergzak Stapelgoed

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat ik mijn eerste post schreef. Ik herinner me de middag nog goed...vol spanning drukte ik op publiceren Klik en begon mijn blogavontuur :-)
Ik wil al mijn trouwe volgers en lezers hartelijk bedanken voor alle leuke spontane reacties die ik het afgelopen jaar heb mogen ontvangen! Dit maakt het bloggen extra de moeite waard.

Mijn jubileum wordt extra leuk omdat ik vandaag weer een giveaway mag weggeven in samenwerking met (web)winkel Gewoongenieten. Een stoere opbergzak van bakkerslinnen van het mooie merk Stapelgoed, afmeting 20 x 20 x 60 cm (helemaal uitgevouwen)
 

Het gaat om de linker zak op de foto...

Wat moet je doen om 'm te winnen?
-Laat op deze post een reactie achter met de boodschap dat je mee wil doen
-Mocht je nog geen volger zijn van mijn blog, meld je dan aan :-)
-Plaats een link over deze giveaway op je blog

Om extra kans te maken, klik op "vind ik leuk'' op hun FB pagina Klik...

De winnaar wordt zondag 3 februari bekend gemaakt!

Voor meer stoere opbergers Klik...

55 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Ik volg je blog met heel veel plezier! Ik die graag mee met deze stoere giveaway! Ik zal vandaag een link zetten op mn blog en voorsteven ik al en blijf ik ook! :-)

    Fijne dag!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi! Voorsteven moet "volgster ben" zijn! Oeps! Iets te snel geklikt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Els, voor mij was het afgelopen vrijdag 2 jaar geleden. ik heb ook een weggever...dus kom kijken....
    Wat eenmooie tas zeg..wow...ik doe graag mee en hoop nog lang te genieten van jouw mooieposten vol inspiratie.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf geen blog maar heb me aangemeld als volger bij jou. Wat een leuke giveaway trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke giveaway! stoer die zakken van Stapelgoed!
    Ik vind je nieuwe stijl met nieuwe logo ook erg leuk (had al even niet gekeken, zo druk om alle blogs bij de houden en ook heel druk met mijn webshop). Maar doe graag mee!

    Groetjes, Stephanie
    www.interieur-coosje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een jaar wat gaat het snel he! We hopen dat er nog vele gezellige jaren bij mogen komen.
    Graag zou ik een gok willen wagen voor de give away.
    Fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. VAN HARTE MET JE EERSTE JUBILEUM SNEL HE EEN JAAR EN WAT IS DAT BLOGGEN TOCH LEUK OM TE DOEN!!

    IK DOE GRAAG MET JE ONGELOFELIJK LEUKE GIVE AWAY MEE EN ZAL NATUURLIJK EEN LINKJE PLAATSEN EN ZAL OOK EVEN LANGS FACEBOOK GAAN ( MAAK GRAAG EXTRA KANS)
    VOLGER BEN IK AL LANG!!

    FIJNE DAG
    LIEVE GR CINDY

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd.
    Wil graag meedoen.
    Ik ben al volger vind je blog ook heel leuk en gezellig.
    Zet gelijk een link op mijn blog.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee.....wat een leukkie...gefeliciteerd hoor 1 jaar alweer...ik volg je wel maar niet zo lang nog...fijne zondag !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je jubileum, wat een leuke hobby is het bloggen toch hè? Ik doe even niet mee aan je give away, het kost echt moeite maar ik heb er net één gewonnen en geef een ander ook graag die eer.

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    Gefeliciteerd met je jubileum! En wat doe je het goed zeg! 216 volgers, daar ben ik jaloers op!

    De give-away, wat is hij gaaf!!! Ik vind Stapelgoed echt een leuk merk. Maar omdat ik al jouw vorige give-away heb gewonnen, gun ik het dit keer iemand anders. Met pijn in mijn hart, grapje ;-)

    Een fijne zondag nog!
    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Els, gefeliciteerd met je eerste jubileum en ik wens je nog veeeeele fijne blogjaren toe, waar wij van jouw woonperikelen mogen meegenieten!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Één jaar alweer!! Gefeliciteerd!
    & wat ben ik blij dat jij begonnen bent met bloggen! Elke post is een genietmomentje;-)
    Dat er nog heel veel genietmomentjes volgen .....

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jouw blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet nog dat ik het zo leuk vond om je ook hier te zien, en nu is het alweer 1 jaar.
    En opeens bedenk ik me dat ik hier alweer 4 jr geleden begonnen bent. Hmmm, misschien moet ik ook eens wat gaan doen.

    Ik hoop nog lang van je posten te genieten, en ben al gewend aan je nieuwe blog.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je jubileum van je mooie nieuwe blog !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Els! Ben je net tien dagen na mij begonnen.
    Ik geniet van je blog, ik hoop dat je nog een poosje doorgaat!
    Je Give-AwaY vind ik heel leuk, maar ik heb er het afgelopen jaar 5 gewonnen, waarvan vorige week nog een. Dus gun ik het graag een ander om kans te maken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik volg je sinds de vorige give-away en ben blijven hangen omdat ik nieuwsgierig ben naar je berichtjes en ik ze leuk vind om te blijven volgen. Ik doe graag weer mee met deze give-away. Ik heb het even opgezocht en zag dat ik in maart alweer 2 jaar aan het bloggen ben.
    Ik ga dan ook alvast maar eens nadenken wat ik kan verzinnen om dit te vieren. Jou feliciteer ik en ik hoop nog lang bij je te kunnen lezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd je hebt echt een super leuk blog. Volg je al een tijdje. Zal ff een link op mijn blog plaatsen.
    Doe graag mee aan je leuke give away.

    lieve groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk Els. Ik doe mee hoor. Linkje staat al op mijn blog. Ik wens je een goed begin van de week!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is leuk!!Ik doe graag mee.Volger ben ik al,linkje ga ik plaatsen!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je 1 jarig mooi blog.
    Altijd weer gezellig om je hier een bezoekje te brengen
    en je post te lezen.
    Wat een leuke give away ...ik doe graag mee hoor.
    Volger ben ik al dus plaats ik met veel plezier een linkje op m'n blog.
    Wens je een gezellige avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee. Je blog volg ik al, ga nog even een linkje plaatsen!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Via 'wonen in zeeland' kom ik op jouw blog terecht. Het sfeertje hier bevalt me wel en ik ga je dan ook gezellig volgen! Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jaaa leuk leuk! Helemaal mijn ding, dus... ik doe GRAAG mee voor de give away. Ik zal een linkje plaatsen op mijn weblog (weet sinds vandaag hoe het werkt, ole!).

    Lieve groet,
    Miriam
    alias Bezig Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ps.. Ik heb me volger gemaakt ennn je op mijn facebookpagina gezet. Je bent ook van harte welkom op mijn Weblog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Els Gefeliciteerd met je 1-jarig jubileum!
    Ik geniet altijd enorm van je posten en hoop dat nog heel lang te doen! Leuke give-away, ik doe graag mee!
    Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Els,
    Wat is zo'n jaar dan enorm snel voorbij gegaan hè. En wat blijft dat bloggen leuk!!
    Ik doe heel graag mee aan deze super mooie give-away en ik heb gelijk een linkje geplaatst hoor..
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja Els..die is leuk! Ik doe zeker mee hoor en al heb ik nog nooit wat gewonnen...eens moet de eerste keer zijn nietwaar? ga ook even op je FB kijken! Leuk!De link komt op mijn blog!
    Enne...wel doorgaan met bloggen hor, ik geniet er altijd weer van bij jou! Lieve groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Els, heerlijk op je Blog gekeken. Mooi huis, mooi meisje
    lief kamertje, stoere huiskamer. Leuk he eerste keer de feestdagen met zo'n klein hummeltje. Ga je volgen
    fijne week, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik wil graag meedoen. die zak kan ik goed gebruiken om de legoblokjes in te bewaren van mijn kleinkinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Al weer een jaar...gaaf hoor, gefeliciteerd!
    Inspiratie genoeg nog toch..;-))
    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je éénjarig jubileum. Ik doe heel graag mee en vind het een enige give-away en ga een linkje plaatsen.
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh wauw wat een stoere zak...en wauw gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum...
    Ik ga een linkje plaatsen en ben ook lid geworden via fb...
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Vandaag ga ik voor de eerste keer bloggen. Mijn vrouw kwam op deze blog terecht via de FB pagina van GewoonGenieten. Ik zal hem ook liken en delen op facebook. Hij is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. helemaal mooi! hij zou erg goed staan bij in ons interieur! geliket en gedeeld op facebook...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je 1 jarig blogjubileum. Leuk dat je al een jaar aan het bloggen bent.
    Ik doe graag mee met je give away, zal een link op mijn blog plaatsen en ik ga je volgen.
    Blog nog niet zo lang maar weet sinds vandaag hoe dat moet, via de blog van Tanja.
    Veel blogplezier voor de komende maanden/jaren.

    Groetjes Willly
    www.thuisophetplatteland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Els,
    Gefeliciteerd met je eerste blogjubileum....ik ben vandaag pas begonnen met bloggen en moet me nog een weg vinden in blogland...wat leuk dat je een give-away hebt....daar wil ik wel aan mee doen....zal je toevoegen aan de volgers....kom ik wat vaker bij je neuzen....leuk blog!
    Groetjes Hanny
    www.wonenengenieten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd Els! Ik heb heerlijk genoten van je mooie foto's en posts de afgelopen tijd... bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Els, via een berichtje over je leuke give away kom ik op jou blog terecht. Mooie blog heb je, ik ga je graag volgen! En laat ik dan maar gelijk mee doen ;-)

    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heyy wat super leuk..
    Ik ben nieuw in de blog wereld en werd als eerste lid van jouw Blog ..
    Ik ga proberen mee te doen super leuk en natuurlijk je FB pagina geliked

    Gr lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. PS 2 Het duurde even, maar de link staat op mijn blog, hoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi Els, van harte gefeliciteerd met je jubileum! En wat heb je een mooie aanpassing gedaan op je blog. Strak en fris. Mooi hoor



    Nog veel blogplezier!
    Liefs
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd!! Ik waag graag een kansje..
    Even uitvogelen hoe ik een linkje op mijn blog moet zetten!
    Groetjes Lies van Theemuts

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke give away, ik blog zelf ook precies een jaar en 2 weken. Geef ook een give away weg.
    Die van jou is wel heeel leuk, net als je blog trouwens. Ik doe mee en plaats zeker weten een linkje op mijn blog. Facebook heb ik helaas niet.

    Liefs Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Els, nog bedankt voor je berichtje op mijn blog, beetje late reactie, maar natuurlijk doe ik mee, hele leuke give away! Ik ga ook op FB nog even "liken" en zal de link plaatsen op mijn blog. En nu duimen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oh, Els...wat een mooie weggever!!! Ik doe heeeeeeel graag mee.

    Fijne zondag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Via je give away actie ontdek ik je blog. Wat een leuk blog: leuke ideeën! Dus ik ga je graag volgen. En ik doe ook graag met de actie mee. Ik zal een linkje vanaf mijn eigen blog plaatsen.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een leuke blog heb je. Ik ben volger geworden en doe graag mee. Heb een link op mijn blog geplaatst. Succes verder!

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ziet er goed uit! Ik heb een link op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe graag mee met je give away!
    Ik plaats een link op mijn blog.
    boterbloembrocante.blogspot.nl

    Ik ga snel de rest van je blog lezen en bekijken.

    Groetjes, Milou.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. EEEuuuhh mis ik deze toch bijna, ik doe eigenlijk nooit mee, maar deze stoere zak: Helemaal mijn ding en hier natuurlijk niet te krijgen: dan mis ik Nld. toch weer zo. Al die stoere accessoires voor je huis: check: volgen doe ik je al, check, check, reactie plaats ik nu: check 3 ik link je site op mijn FB van BasiclabelSweden:::: ga ik snel even doen: Hoop dat er nog meerdere mee doen met deze leuke giveAway :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een leuke Blog...
    Ik ben je gaan volgen hoor.
    En graag doe ik mee met deze give Away.
    Heb ook even je FB pagina bezocht...
    Zal nog even een linkje plaatsen op mijn blog.
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen